12 תשובות
חלק היה לי 50 חלק 90
שואל השאלה:
מה 50 יה 90
אנונימית
וואו כולם היו לי 70 מינוס. הייתי מבריז ממלא שיעורים וכאלה.
עכשיו אני בי'א ומשקיע תתחת שלי.
אם את לחוצה מהתיכון בגלל הציונים שלך אז לא כדאי לך. בתיכון את לא תתחרטי אם כרגע הציונים שלך גרועים. אבל אל תוותרי לגמרי כדי שתגיעי לכיתה ממוצעת.
4AM
בהיסטוריה, ספרות, אזרחות, תנך, ערבית 95+
אנגלית, ביולוגיה-90+
מתמטיקה-כן...
הרוב 90 100 חוץ ממתמטיקה. הציונים מכיתה ז עד ט לא משנים כלום אני השקעתי כמו לא יוגעת מה וזה סתם. יכלתי להיות פחות בלחץ. לא אמרתי לא להשקיע אלא לא צריך להיות בלחץ אבל בתיכון צריך להשקיע ממש.
90-95 אבל ציונים לא אומרים כלום. בי"א זה איפה שזה מתחיל להיות קריטי. גם אז הכל יכול לקרות
ברביעית הראשונה היו לי ציונים ממש גרועים ואז אבא שלי דיבר איתי ומשם הם רק עלו(זה קרה גם בכיתה ז' וח')
אנונימי
שואל השאלה:
אם הציון הכי נמוך שלי המחצית 77 וכל השאק מעל 86 זנ בסגר?אני סתם קורעת תתחת זה לא עוזר בתיכון?
אנונימית
זה בסדר. אני קרעתי תתחת שלי כמו חמורה. אבל זה השתלם לי. אני פשוט חושבת שיכלתי פחות להכנס ללחץ ממבחנים ואם הייתי מקבלת ציון נמוך אז מה? לא הייתי צריכה להתבאס ממש או להתעצבן.
היה לי ממוצע 88
שואלת השאלה- זה מעולה...
תקשיבי, כיתה ט זו כיתה די חשובה ליחידות ולמגמה שתעשי בתיכון..
תתעמקי בעיקר במתמטיקה ובאנגלית... לקרוע את התחת זה סתם בזבוז תהני מהחיים :)
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית