6 תשובות
אם את צריכה לדבר אני כאן בשבילך
היי נשמה אני בדיוק במצבך רק שאני זכר ולא בן יחיד יודע מה את עוברת ומרגישה אם את צריכה לדבר אני ישמח
תקשיבי זה כיף כזה שיש אחים קטנים
זה גם מתי שההורים לא בבית אז בדרך כלל האחים בבית ואז יש בלגנים וצחוקים וזה... וגם ביגלל שאת בת 16 אז זה גם תכנית יכין אותך לעתיד כי אני בתוחה שתירצי להיתחתן ולהביא ילד לעולם (גם אם את לא רוצה אז בדרך כלל אני יודעת שבמשך אולי תירצי ילדים...) ואז ביגלל שאת ב 16 ולרוב האחים מבלים יותר זמן ביחד מהשאר עם ההורים אז ככה את תוכלי לדאוג ולטפל באח/אחות שהיה לך ואז שתיהי יותר גדולה ותביאי ילדים משלך אז היה לך יותר קל לטפל בילדים וזה...
גם בעיקרון אם ההורים שלך (יותר נכון אמא שלך וחבר שלה) רוצים ילד/ילדה אז את לא יכולה להגיד להם "לא אני לא רוצה עוד אח/אחות" אבל את כן יכולה לנסות להסביר להם למה את מעדיפה שלא היה לך אח/אחות...
שואל השאלה:
^איך רואים שאת לא ילדה יחידה
אני לא רוצה להתאמן ואני לא רוצה להתכונן לילדים רוב הסיכויים שאני אפילו לא רוצה ילדים וגם אם אמא שלי תביא ילד או ילדה אני לא קוראת להם אחים שלי ולא מטפלת בהם בשום פנים ואופן לא מצידי להסתגר בחדר כל היום
אנונימית
שואל השאלה:
^^תודה ממש זה לא מובן מאליו
אנונימית
היי אני לא מכירה את המצב הזה כי הורים שלי לא גרושים
א. אם את צריכה לדבר או משהו אני כאן בשבילך!
ב.תנסי אוליי לדבר עם אמא שלך אבל לא לידו תדברו לבד
תסבירי לה למה את לא רוצה את זה
כיאלו אוליי יש בבז גם יתרונות וגם חסרונות אבל אני חושבת שבמקרא הזה הכי טוב זה לדבר עם אמא שלך ולהסביר לה למה את לא רוצה שזה יקרה