5 תשובות
השתדלת? עשית כל מה שיכלת?
תגידי לה אתזה.
תגידי לה שקורה, שציונים זה לא סוף העולם ותגידי לה שאת תעבדי עלזה ושגם את מבואסת מזה אבל לפעמים לא מבינים את החומר והמבחן לא הולך..
תגידי לה אתזה.
תגידי לה שקורה, שציונים זה לא סוף העולם ותגידי לה שאת תעבדי עלזה ושגם את מבואסת מזה אבל לפעמים לא מבינים את החומר והמבחן לא הולך..
תשאלי את המורה שלך אם יש אפשרות לתקן את הציון..ואם המורה לא תסכים אז תגידי לאמא שלך שבמבחן הבא את תשקיעי ותקבלי ציון טוב (אבל באמת תשקיעי)
אנונימית
תגידי לה
סתמי ❤
סתמי ❤
אנונימי
שואל השאלה:
אני אמרתי לה שאני אשתדל אני אמרתי לה גם לפני זה שאני לא הולכת לקבל ציון טוב כי היה לי בלאק אאוט והיא אמרה שלא אכפת לה איזה ציון אני אקבל העיקר שאני יעשה יותר טוב פעם הבאה. וסבתא שלי מורה למתמטיקה גם והיא כל כך כועסת עכשיו בטלפון ומאז שאמרתי לה את זה
אני אמרתי לה שאני אשתדל אני אמרתי לה גם לפני זה שאני לא הולכת לקבל ציון טוב כי היה לי בלאק אאוט והיא אמרה שלא אכפת לה איזה ציון אני אקבל העיקר שאני יעשה יותר טוב פעם הבאה. וסבתא שלי מורה למתמטיקה גם והיא כל כך כועסת עכשיו בטלפון ומאז שאמרתי לה את זה
אין מה לעשות, תנסי להשתפר. בסופו של דבר זה העתיד שלך.
באותו הנושא: