9 תשובות
אם שמרת זה לא ימחק
תלוי איפה
אם יש לך שמירה אוטומטית זה לא
אם יש לך שמירה אוטומטית זה לא
אנונימית
תלוי באיזו תכנה
באופיס הוסיפו פיצ'ר שמאפשר לשחזר לפעמים חלק מהעבודה מהזיכרון הזמני.
אז לפתוח את הקובץ ולנסות לשחזר
באופיס הוסיפו פיצ'ר שמאפשר לשחזר לפעמים חלק מהעבודה מהזיכרון הזמני.
אז לפתוח את הקובץ ולנסות לשחזר
שואל השאלה:
ב docs
ב docs
בדוקס זה נשמר לך אוטומטית
שואל השאלה:
יש יש יש יש זה נשמרר
יש יש יש יש זה נשמרר
זה אמור להשמר בטוח בהצלחה!
אם זה בוורד החדש או בפוור פוינט החדש זה לא ימחק כי ברגע שתעלי שוב פעם את המחשב זה יפתח במקום שעצרת
אם זה וורוד תמיד יש דרך לשחזר
באותו הנושא: