התחברות הרשמה

למה אין לאטום מטען חשמלי

א.לחלקיקים הבונים אותו אין מטען חשמלי
ב.המטען החיובי של הפרוטונים מאזן את המטען השלילי של האלקטרוניים
ג.המטען החיובי של הפרוטונים מאזן את המטען השלילי של הניוטרונים
ד. המטען החיובי של הניוטרונים מאזן את המטען השלילי של האלקטרוניים

תודה לעוזרים
26 בנובמבר 2020, 13:28
מדעיםמטעןאטומיםשיעורי ביתאלקטרונים    
5 תשובות
ב וד אותו הדבר לא? ואני חושבת שהם נכונים
X
XshiraX
אוי זה ב* קראתי בטעות פרוטונים
X
XshiraX
ב נראה לי נכון כי ניוטרונים זה אפס
X
XshiraX
שואל השאלה:
תודה
ש
שואל השאלות השני
כן זה ב
l
layla :)
באותו הנושא:
מישהו יכול להסביר לי את המשפט הזה?: מספר הפרוטונים =מספר האלקטרונים(אין לאטום מטען חשמלי)
דחוף. תקבלו מיליון פרחים פליז:> לאטום אין מטען חשמלי כי?
למה לאטום אין מטען חשמלי
לאטום יש מטען חשמלי ניטרלי או שאין לו מטען חשמלי בכלל?
לאטום אין מטען חשמלי כי? כנסו לעזור
לאטום אין מטען חשמלי כי -
מהו המטען החשמלי של: פרוטון,נויטרון,אלקטרון,האטום,גרעין האטום
לאטום אין מטען חשמלי כי
לאטום אין מטען חשמלי כי -
לאטום חשמלי אין מטען חשמלי כי?
לאטום אין מטען חשמלי כי -