5 תשובות
אולי
כנראה שכן.
מרבית האוכלוסייה השחורה של העולם הגיעה מאפריקה במקור.
כן
כן כמו שהלבנים הגיעו מאירופה
אנונימית
כן. כמו שהלבנים הגיעו ליבשת אמריקה מאירופה. העמים הילידים באמריקה אלה האינדיאנים או בפורטוגזית וספרדית- indigenas ובאנגלית נראלי native americans הם אומרים. השחורים והלבנים הגיעו אחר כך, הלבנים הגיעו מאירופה, לברזיל ספציפית הם הגיעו מפורטוגל והם גם אלה שהביאו לשם את השחורים כדי שיהיו עבדים...