11 תשובות
אגדת עם
לא מאמינה בתנך אבל זה כיף ללמוד את זה
ספר אדיר מלא בשאלות בית משהו מדהים
לא מאמינה אבל מכבדת
כן בואו נשאל אתר מפוצץ באתאיסטים מה הם חושבים על התנך
חשוב ללמוד את זה אבל לא יודעת אישית בתור נוצריה שלומדת תנך בבית ספר כבר מעל שבע שנים זה קצת לא קשור
דברי אלוקים חיים שקשורים לכל הדורות, במיוחד לדורנו זה.
אנונימי
התנך הוא ספר של העם היהודי, כל מילה בו זה דרך חיים בשבילי
ספר הספרים, דברי אלוקים חיים וההוכחה שמראה כמה היהדות חשובה בעולם.
קישורים מצורפים:
דבר מדהים שאם היו מעמיקים בו יותר היו מבינים יותר
האור החיים הקדוש כותב שאם היו בני אדם מרגישים במתיקות והעריבות טוב התורה היו משתגעים ומתלהטים אחריה ולא ייחשב בעיניהם מלא עולם כסף וזהב למאומה, כי התורה כוללת כל הטובות שבעולם
אנונימי
באותו הנושא: