תשובה אחת
היי אל תרגישי ככה ואל תהיי קשה עם עצמך!
גם לי השנה הלכה כל כך מוזר אבל תמיד תמיד יש גם טוב:) אני נוטה לדחות הכול וזה גם בסדר לפעמים אני מאמינה בך:)