3 תשובות
שואל השאלה:
למה לא ושם לי אוף
אנונימי
ללכת לפרופיל ואיפה שהכפתור של הפולואו רשום לשלוח הודעה
נכנסים לעמוד של מי שאנחנו רוצים לשלוח לו הודעה ואז יש 3 נקודות למעלה ואז לוחצים על שלח הודעה