3 תשובות
שואל השאלה:
למה לא ושם לי אוף
למה לא ושם לי אוף
אנונימי
ללכת לפרופיל ואיפה שהכפתור של הפולואו רשום לשלוח הודעה
נכנסים לעמוד של מי שאנחנו רוצים לשלוח לו הודעה ואז יש 3 נקודות למעלה ואז לוחצים על שלח הודעה
באותו הנושא: