38 תשובות
ממש לא מגוחך, בהצלחה
זה מרשים לדעתי
את שורה תביאי טיפה תמלוגים
אניחושבת שבעוד כמה שנים תהיי בין הצעירים הכי מוצלחים שיש את תתפרסמי ממש
תלוי בספר
בהצלה
בהצלה
ביכלל לא מגוחך
יפה שאת מוציאה ספר מאחל לך בהצלחה
ולא יזלזלו בך אלא יתגאו בך
יפה שאת מוציאה ספר מאחל לך בהצלחה
ולא יזלזלו בך אלא יתגאו בך
אממ
אני לא יכול להביע דעה עד שאני לא קורא / מייצר אינטרקציה ראשונה ומקבל רושם ראשוני כלשהו.
זה יכול להיות מקור זלזול, ולהיות לא רציני ודי מביך,
אבל אם זה רציני, כל הכבוד, מקסים :)
אני לא יכול להביע דעה עד שאני לא קורא / מייצר אינטרקציה ראשונה ומקבל רושם ראשוני כלשהו.
זה יכול להיות מקור זלזול, ולהיות לא רציני ודי מביך,
אבל אם זה רציני, כל הכבוד, מקסים :)
שואל השאלה:
זהו, שאין לי עדיין שם.
יש לי רשימה, אבל כל- כך קשה לבחור..
שם של ספר מהווה 50% מההצלחה שלו, אם השם מושך- יש הרבה יותר סיכוי שהספר יצליח.
אנשים שופטים ספרים (כמו גם סרטים, סדרות) הרבה לפי השם.
זהו, שאין לי עדיין שם.
יש לי רשימה, אבל כל- כך קשה לבחור..
שם של ספר מהווה 50% מההצלחה שלו, אם השם מושך- יש הרבה יותר סיכוי שהספר יצליח.
אנשים שופטים ספרים (כמו גם סרטים, סדרות) הרבה לפי השם.
אנונימית
הי אני יכולה לעזור לך בזה עם תרצי בואי לפרטי
ממש לא. כל הכבוד לך שאת מגשימה את החלום שלך!
בהצלחה :)
דרך אגב מה השם של הספר?
בהצלחה :)
דרך אגב מה השם של הספר?
זאת המטרה שלי להוציא בגיל 15
על מה הספר?
אנונימי
לא, כל הכבוד אפילו!
על מה כתבת אותו?
על מה כתבת אותו?
שואל השאלה:
אתם חושבים שאני אתפרסם בגלל שהגיל שלי יוצא דופן?
אני לא שואלת כי אני רוצה את זה, להפך, זה ממש מלחיץ אותי.
אני לא רוצה להפוך ל"הילדה שהוציאה ספר בגיל 15".
אני ממש רוצה שיתייחסו לזה כמשהו לגיטימי ורגיל, אני רוצה להצליח בזכות הכתיבה שלי ולא בגלל שהגיל שלי יוצא דופן.
אתם חושבים שאני אתפרסם בגלל שהגיל שלי יוצא דופן?
אני לא שואלת כי אני רוצה את זה, להפך, זה ממש מלחיץ אותי.
אני לא רוצה להפוך ל"הילדה שהוציאה ספר בגיל 15".
אני ממש רוצה שיתייחסו לזה כמשהו לגיטימי ורגיל, אני רוצה להצליח בזכות הכתיבה שלי ולא בגלל שהגיל שלי יוצא דופן.
אנונימית
כדאי שכן (אני בכל אופן אוציא ספר בשם עט)
אבל פרסום הוא תמיד טוב וכנראה יתן לספר שלך יותר במה
יש מלא ספרים בכל חנויות הספרים שאנחנו אפילו לא מכירים, אז לא, אני לא יכולה להבטיח שתתפרסמי.
הספר צריך להיות ממש פצצה וממש טוב בשביל שזה יקרה...
אגב איך כיסית את העלויות?
הספר צריך להיות ממש פצצה וממש טוב בשביל שזה יקרה...
אגב איך כיסית את העלויות?
ממש לא מגוחך וממש לא יזלזלו, למה שיזלזלו?.
בהצלחה!!
בהצלחה!!
שואל השאלה:
קודם כל- זו השקעה, אני ארוויח את כל מה שאני מוציאה על הספר בחזרה ויותר מזה, אז זה יכסה על זה בסופו של דבר.
השתמשתי בכסף שהרווחתי בעצמי, עם עזרה של ההורים כמובן.
גם מבייביסיטר ועבודות קטנות כאלה, גם דמי כיס ששמרתי מאיזה גיל 7 בשביל זה.
קודם כל- זו השקעה, אני ארוויח את כל מה שאני מוציאה על הספר בחזרה ויותר מזה, אז זה יכסה על זה בסופו של דבר.
השתמשתי בכסף שהרווחתי בעצמי, עם עזרה של ההורים כמובן.
גם מבייביסיטר ועבודות קטנות כאלה, גם דמי כיס ששמרתי מאיזה גיל 7 בשביל זה.
אנונימית
איך את יכולה להיות בטוחה שזה יכסה?
(לא שואלת מזלזול, באמת תהיתי)
(לא שואלת מזלזול, באמת תהיתי)
כל הכבוד! אני בטוחה שכולם יתגאו בך.
שואל השאלה:
כי אני יודעת מה עשיתי והשקעתי בשביל זה והכל עניין של שיווק ופרסום, יש לי עזרה מקצועית (:
כי אני יודעת מה עשיתי והשקעתי בשביל זה והכל עניין של שיווק ופרסום, יש לי עזרה מקצועית (:
אנונימית
כל הכבוד זה יכול להרחיב את הידע^^
בהצלחה! :)
בהצלחה! :)
על מה הספר?
דעתי היא שגנבת את החלום שלי. אבל סתם בצחוק כל הכבוד. איך קוראים לו?
אני יכול לראות את הראייה המזלזלת, אני אישית בכלל לא מזלזל ולהפך זה מרשים! בהצלחה 3>
אני חושבת שזה נחמד אבל זה לא אומר הרבה עד שרואים את התוצר עצמו. במקרה בו אתקל במשהו כזה, אסתכל עליו כמו שאני מסתכלת על כל ספר אחר, בהתעלמות מהגיל של מי שכתב אותו. אם הוא באמת יהיה טוב, אעריך את זה.
הקטע הוא שגם הרבה סופרים שהוציאו ספרים בגילאים בהם... "הגיוני" להוציא ספרים לאור לא יודעים איך לכתוב, זה פחות עניין של גיל יותר מאשר עניין של מוכנות. באופן טבעי הרבה אנשים מוכנים יותר מאוחר, ובגלל זה אולי את עשויה להיתקל בתשומת לב שלילית? בכל מקרה, הכל תלוי באיך שהספר יצא בסופו של יום.
הקטע הוא שגם הרבה סופרים שהוציאו ספרים בגילאים בהם... "הגיוני" להוציא ספרים לאור לא יודעים איך לכתוב, זה פחות עניין של גיל יותר מאשר עניין של מוכנות. באופן טבעי הרבה אנשים מוכנים יותר מאוחר, ובגלל זה אולי את עשויה להיתקל בתשומת לב שלילית? בכל מקרה, הכל תלוי באיך שהספר יצא בסופו של יום.
שואל השאלה:
תודה לכולם, העלתם לי את הביטחון לגבי זה (:
תודה לכולם, העלתם לי את הביטחון לגבי זה (:
אנונימית
אני לא יודע מה הגיל של הסופרים של אף אחד מהספרים שקראתי (אלא אם כן זה סופר ידוע במיוחד כמו הארי פוטר למשל), אני לא אוכל לדעת שאת בת 15 אלא אם תכתבי בפירוש במקום כלשהו בספר את הגיל שלך, אז אין סיבה שזה ישפיע עלי, ואין סיבה לזלזל באמנים צעירים, מוצרט התחיל לכתוב קטעים מוזיקליים כבר בגיל 5
עדיף שתחסכי עם זה
*תחכי
ברכותיי :) הייתי שמח לפרסם ספר בעצמי אם אי פעם הייתי מסיים אחד
על מה הוא?
על מה הוא?
לדעתי זה מגניב בהצלחה❤
ממש לא!!
כל הכבוד על האומץ!
קראתי פעם כתבה על מישהו בן 13 שהוציא לאור ואני גם עכשיו בתהליך עם הוצאה ומלווים ואני בת 20 (:
כל הכבוד על האומץ!
קראתי פעם כתבה על מישהו בן 13 שהוציא לאור ואני גם עכשיו בתהליך עם הוצאה ומלווים ואני בת 20 (:
וואו זה מרשים בהצלחה
אף אחד לא יכול לדעת שאת בת 15 אם לא תכתבי את זה, בדרך כלל המידע הזה שולי אז אני אשפוט את הספר בלי להתייחס לגיל או למי שכתב אותו. אם הוא כתוב מעולה והתוצר שלו טוב, זה הכל עניין של פרספקטיבה. כל הכבוד לך שאת מגשימה את החלום :)
זה יצא לשוק בחנויות הספרים?
זה יצא לשוק בחנויות הספרים?
אנונימית
כול הכבוד לך זה מטורף אני כותבת סיפורים קצרים ואני גם בגיל שלך ואני מש לא רואה את עצמי מצליחה לעשות את זה בכול כך קצת זמן
מה השם של הספר??