16 תשובות
זה קורה סתם ככה תאמת זה קרה ככה אצלי
ממש לא להיכנס לדיכאון, אם את/ה צריך/צריכה משהו בבקשה תפנה/תפני אלי בפרטי!
מה עובר עלייך את יודעת איך דיכאון הורס חיים של אנשים כמה אנשים נלחמים בדיכאון כמה דברים טובים דיכאון יכול להרוס למה שתרצי להיכנס לדבר כזה
שואל השאלה:
בבקשה אני לא רוצה לפרט אבל כבר נמאס לי פשוט נמאס לי
בבקשה אני לא רוצה לפרט אבל כבר נמאס לי פשוט נמאס לי
אנונימית
אם את צריכה עזרה תפני אלי בפרטי באמת
לילה טוב מאמוש
את לא רוצה...
תגידי לי מה רצינית?
נמאס לך אז את רוצה *להיכנס לדיכאון*
תפסיקי לחפש את התשומת לב הזאת, בעיקר בסטיפס
תפסיקי לחפש את התשומת לב הזאת, בעיקר בסטיפס
אנונימית
שלחי הודעה, בואי נדבר על זה?
איך רואים שבחיים לא היית בדיכאון
מה למה שתרצי להיות בדיכאון? וזה לא משהו שבוחרים בו זה פשוט קורה.
מה. לא מצחיק בשום צורה.
למה שתרצי להיכנס לדיכאון?
ולהיכנס לדיכאון זה לא מבחירה
ולהיכנס לדיכאון זה לא מבחירה
למה שתרצי את זה
זה נוראח
זה נוראח
אנונימית
באותו הנושא: