28 תשובות
תעזבי אותו בשקט זה לא עניינך
אנונימי
מה שבא בכוח, לא בא אף פעם.
להניח זה צריך לבוא מאהבה ורצון דת, לא כשמכריחים
להניח זה צריך לבוא מאהבה ורצון דת, לא כשמכריחים
תכבדי את זה שהוא לא רוצה.
אם הוא לא רוצה אל תכריחי אותו, זאת הבחירה שלו
זה לא עובד ככה, זאת בחירה שלו אם להאמין בדת או לא- את לא יכולה פשוט "להכריח" אותו
כן כי לנסות לגרום לו בכוח להניח תפילין לגמרי יחזק אותו
שואל השאלה:
זה כן עינייני זה הדבר שהכי חשוב לי והוא בן הזוג שלי הוא צריך לכבד גם אותי אם הוא לא יניח תפילין אני לא יודעת עד כמה הזוגיות הזו תשרוד... זה א'ב אפשר לחשוב מה ביקשתי שיניח תפילין זו מצווה וזה טוב גם בישבילו אני רק רוצה את טובתו
זה כן עינייני זה הדבר שהכי חשוב לי והוא בן הזוג שלי הוא צריך לכבד גם אותי אם הוא לא יניח תפילין אני לא יודעת עד כמה הזוגיות הזו תשרוד... זה א'ב אפשר לחשוב מה ביקשתי שיניח תפילין זו מצווה וזה טוב גם בישבילו אני רק רוצה את טובתו
אנונימית
זאת בחירה שלו. את לא יכולה להכריח אותו. ואני חושב שגם אם תשכנעי אותו להניח זה לא ייחשב לאלוהים, כי זה לא בא מהלב שלו ומהכוונה שלו. עדיף שלא יניח
שואל השאלה:
אז מה אתם רוצים שאני אעשה?
אז מה אתם רוצים שאני אעשה?
אנונימית
תגידי לו שזה חשוב לך
אם את רוצה בטובתו תיפרדי ממנו, באיזו זכות את כופה עליו?
בגלל אנשים כמוך אנשים מתרחקים מדת
בגלל אנשים כמוך אנשים מתרחקים מדת
אנונימי
שואל השאלה:
אלוקים**
אלוקים**
אנונימית
זה ספאם אמאלה
תגידי לו שזה או את או הדת. הוא כנראה יגיד את, יניח תפילין בניגוד לרצונו ומשם הקשר יהרס לאט לאט עד שתיפרדו ואז הוא הוא יהיה אנטי דת.
שואל השאלה:
חשוב לי ולמשפחה שלי שהוא יניח תפילין גם ככה אני מוותרת לי על כיפה בקבוע אני ממשפחה מאמינה והוא צריך לכבד את זה ולנהוג בהתאם
חשוב לי ולמשפחה שלי שהוא יניח תפילין גם ככה אני מוותרת לי על כיפה בקבוע אני ממשפחה מאמינה והוא צריך לכבד את זה ולנהוג בהתאם
אנונימית
תגידי לו שזה חשוב לך
הוא לא, זאת החלטה שלו ובאמת שבמקומו רוב האנשים היו זורקים אותך
אנונימי
הוא הגבר הוא מחליט לא את
בדרך כלל אני לא כחול אבל ביידן צודק
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא כופה עליו אני מתחננת אליו ומבקשת כמו שהוא מבקש ממני לא לחשוף את עצמי וכך אני עושה
אני לא כופה עליו אני מתחננת אליו ומבקשת כמו שהוא מבקש ממני לא לחשוף את עצמי וכך אני עושה
אנונימית
את רשמת בשאלה "להכריח אותו"
אנונימי
תעו שיחה רצינית
שואל השאלה:
אנחנו לא ניפרד יש בינינו אהבה חזקה ואמיתית באמת פשוט אני רוצה שהוא יניח בשביל שיוכל לדבר עם אלוקים לא רואה פה משהו לא בסדר ...
אנחנו לא ניפרד יש בינינו אהבה חזקה ואמיתית באמת פשוט אני רוצה שהוא יניח בשביל שיוכל לדבר עם אלוקים לא רואה פה משהו לא בסדר ...
אנונימית
את באמת חושבת שהוא יעשה את זה בכפייה?
אנונימי
שואל השאלה:
לא כפייה כנראה אני אקנה לו ונקווה שיניח בישבילי נעשה לו קצת ריגשי ;)
לא כפייה כנראה אני אקנה לו ונקווה שיניח בישבילי נעשה לו קצת ריגשי ;)
אנונימית
חחח מה
זה ספאם בטח
את רוצה לעשות לו טיפולי המרה כי הוא לא רוצה להניח תפילין?
אני דתייה וזה פשוט מצחיק אותי
תפסיקי להיות אובססיבית, את לא יכולה להכריח אותו או להיות מציקה. שחררי מזה. אפשר לחשוב מה זה , זה תפילין, זה לא משפיע עלייך בשום צורה ולא קשור אלייך
זה ספאם בטח
את רוצה לעשות לו טיפולי המרה כי הוא לא רוצה להניח תפילין?
אני דתייה וזה פשוט מצחיק אותי
תפסיקי להיות אובססיבית, את לא יכולה להכריח אותו או להיות מציקה. שחררי מזה. אפשר לחשוב מה זה , זה תפילין, זה לא משפיע עלייך בשום צורה ולא קשור אלייך
אנונימית
אל תכפי עליו זאת הדרך הכי גרועה,הכי טוב זה שזה יבוא מעצמו את לא יכולה להכריח אותו דבר כזה,את יכולה קודם כל לספר לו דברים מעניינים וכזה על הדת ולראות אם הוא מתעניין וזה אולי ימשוך אותו..אבל את לא יכולה להכריח אותו להניח סליחה.אם את לא אוהבת את זה תגידי לו את זה ותראו מה תעשו ביחד(אם תפרדו,תשארו וכו')
עזבי אותו בחירה שלו, אם את לא מקבלת אותו כמו שהוא אז כנראה הקשר שלכם לא יחזיק
באותו הנושא: