7 תשובות
אלטרוקסין אני מניח.
לאיזון ההורמונים, הוא לא מבין את הבעיה הבריאותית שלך, תבעטי אותו ומהר
הוא מטומטם 45 זה משקל ממש טוב תלוי לגובה שלך. אם את מעל 1.60 הוא אפילו רזה מאוד. אני 1.63 ושוקלת 52 ואני לא חושבת שאני שמנה בכלל. וגם לפי מה שאמרת את לא אוכלת מספיק, אם הוא מעודד אותך לאכול עוד פחות הוא לא שווה אותך
תגידי לו מה מפריע לך, תפתחי את זה בפניו.
תסבירי לו איך זה גורם לך להרגיש.
אם את חשובה לו, הוא יבין ויתנצל.
בואנה שיסתום את הפה.
שלא יעליב אותך, שהטמבל הזה ילך לעזאזל לזרוק אותו מיד
הוא בטח אומר לך כי הוא רוצה להראות ל"חברה" שאת רזה
סתם נעל ישר לזרוק ולחסום. ואם
שואל השאלה:
אני 1.52... נמאס לי מזה שהוא חופר לי שאני שמנמנה בדרך להיות בטטה שאני לא חטובה אני נשבעת לכם ששום דבר לא מדלדל אצלי. טוב לי ככה איך שאני נמאס לי כל הזמן אומר לי שזה שאני לא מתאמנת זה חוסר טיפוח שאני לא חטובה די נמאס מעניין לי אתם יודעים את מה החיטוב. אני מרגישה 100 עם עצמי אם לא טוב לו יום טוב לו כמה כבר אפשר לשמוע את זה
לא רוצה להתאמן למען אף גבר בעולם לא רוצה להתחטב למען אף גבר גם במחיר של להשאר לבד עם עצמי. נמאס נמאס נמאס. זהו. פרקתי
אנונימית
יופי. את לא שמנה ולא כלום תגידי לו להתעסק בעניינים שלו ובחיים לא להעיר לך על דבר כזה
ל-ד-ב-ר. על מה שמפריע פשוט לדבר. אם הוא אוהב אותך באמת הוא אמור לעשות הכל כדי שלא תיעלבי ממנו. יש לי חבר שנה ואני גם במשקל יחסית נמוך ופעם הוא זרק לי הערה מעליבה על הגוף שסחבתי איתי במשך חודשים. ואז למדתי לדבר על מה שמפריע ושהעלתי את זה הוא הרגיש כל כך רע והסביר שזה היה בצחוק וברור שהוא לא חושב ככה (זוגיות זה גם משיכה בסופו של דבר)