8 תשובות
כלום גם אם תכנסי לים
שואל השאלה:
באמת כלום? פשוט ישר לחפוף כשאני חוזרת הביתה?
באמת כלום? פשוט ישר לחפוף כשאני חוזרת הביתה?
אנונימית
כן, החלקה אורגנית לא אמורה לההירס אם עשית במקום טוב אני הייתי עם החלקה אורגנית ולא קרה כלום אפשר גם להיכנס לים רגיל...
שואל השאלה:
אוקיי תודהה
אוקיי תודהה
אנונימית
כלום זה החלקה , לא כמו מחליק
זה קבוע
זה קבוע
^ יש הרבה מספרות לא טובות שמרמות לקוחות ולכן צריך לבדוק וללכת למישהו שיש לו שם טוב וסומכים עליו. אם עושים במקום טוב אין שום סיבה שתיהיה נשירה ויקרה משהו לשיער, מדברת מניסיון.
כלום
ממש לא אורגנית וגם עושה נשירה תקראו
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: