4 תשובות
קלאוד של אריאנה גרנה ממש טוב
אני אוהבת בושם אחד של מוסקינו בצורת דובי (שקוף לא שחור)
ובושם של ורסאצה ורוד כזה (לא זוכרת את השם)
יש גם את הבשמים של קרולינה הררה. מושלמים. העקב- גוד גירל
אני קניתי- la vi est bell ומחמיאים מלא. זה של לורגל