4 תשובות
שואל השאלה:
^כאילו שאם היא לא הייתה שם היה משעמם
^כאילו שאם היא לא הייתה שם היה משעמם
אנונימית
שואל השאלה:
^הוא אמר שאם היא לא הייתה שם היה משעמם ושהיא עשתה את כל הכיף.
^הוא אמר שאם היא לא הייתה שם היה משעמם ושהיא עשתה את כל הכיף.
אנונימית
נראה לי שהייתי אומר שנהניתי לבלות איתה את הזמן גם לידידה, אני אומר את זה גם לחברים שלי פשוט, אבל תלוי בו.
אנונימי
אולי הוא דלוק עליה
באותו הנושא: