3 תשובות
אם יש לך אייפון, את מסמנת את המשפט של ההודעה, ואז קופצת אפשרות לgif.
אם יש לך אנדרואיד, כשאת כותבת, יש ליד זכוכית מגדלת כחולה כזו, את לוחצת עליה וזה נותן לך אפשרויות של גיפים כאלה.
שואל השאלה:
יש לי אנדרואיד ואין לי זכוכית מגדלת