5 תשובות
אחלה מכתב דניאל
אנונימי
אני חושבת שהמכתב מעולה אבל אולי לא מספיק כדי שיקבלו אותך כחריגה אם את ממש את זה אני חושבת שאת צריכה לעשות עוד משהו שיראה להם שאת רצינית
שואל השאלה:
תודה אנונימי.
לפחות הסתרתי טוב את השם משפחה. מקווה
תודה אנונימי.
לפחות הסתרתי טוב את השם משפחה. מקווה
אנונימית
שואל השאלה:
כמו מה ?
כמו מה ?
אנונימית
הסתרת אותו פגז
אנונימי
באותו הנושא: