8 תשובות
אני מרגישה חרא ושזה לא מוצדק
אני חושב שזה מוצדק כי אם עכשיו נחזור לשגרה יש מלא מבוגרים שיכולים להידבק וגם אנחנו יכולים
אנונימי
נשמע ממש מפחיד תאמת
דמיינו מה יקרה לאלה שיעשו תחיסון ישר..
דמיינו מה יקרה לאלה שיעשו תחיסון ישר..
סוף העולם הגיע
אנונימי
אני מסכימה עם כל מילה
הוציאו את זה מכל פרופורציה. רוב המכריע של אנשים מחלימים מהקורונה ואחוזי תמותה נמוכים אז למה לעשות את כל הבלאגן הזה ולהשבית את החיים ואת הכלכלה?.
הוציאו את זה מכל פרופורציה. רוב המכריע של אנשים מחלימים מהקורונה ואחוזי תמותה נמוכים אז למה לעשות את כל הבלאגן הזה ולהשבית את החיים ואת הכלכלה?.
שואל השאלה:
נשבע לכם בתחילת הקורונה הייתי כבש כמו כולם וחשבתי שיורם לס וכל הקונספירטורים של הסדר עולמי החדש ו5g הזויים, אבל לאט לאט כבר לא נראים לי הזויים במיוחד עם כל החוקים הדיקטטורים שמחוקקים וטוענים שזה ל"טובת בריאות הציבור"
נשבע לכם בתחילת הקורונה הייתי כבש כמו כולם וחשבתי שיורם לס וכל הקונספירטורים של הסדר עולמי החדש ו5g הזויים, אבל לאט לאט כבר לא נראים לי הזויים במיוחד עם כל החוקים הדיקטטורים שמחוקקים וטוענים שזה ל"טובת בריאות הציבור"
אנונימי
העניין בקורונה זה שיש לה יכולת הדבקה גבוהה מאוד, אם לא היו שומרים מסכות וכולם היו נפגשים כרגיל אז 100% היו נדבקים, תחשב עכשיו כמה זה 0.5 אחוז ממיליונים של אנשים, זה יהיה חצי מהאנשים מעל גיל 90 ורבע מעל גיל 80 שימותו, אני מבין שסבתא וסבא שלך לא מעניינים אותך?
שואל השאלה:
1. בשביל סבא וסבתא ובכללי אנשים שנחשבים קבות סיכון כל וירוס יכול מסוכן בשבילהם, שפעת, הוירוס של הצטננות ועוד....
2. רוב מי שנרשם בסטטיסטיקה של המתים מקורונה הם מתים עם קורונה ולא מקורונה, בתי החולים מקבלים כסף על כל בנאדם שמת מקורונה
3. ממליץ לך לפתוח קצת את הראש ולא לשמוע כל היום את הבלבולי מוח על הקורונה
1. בשביל סבא וסבתא ובכללי אנשים שנחשבים קבות סיכון כל וירוס יכול מסוכן בשבילהם, שפעת, הוירוס של הצטננות ועוד....
2. רוב מי שנרשם בסטטיסטיקה של המתים מקורונה הם מתים עם קורונה ולא מקורונה, בתי החולים מקבלים כסף על כל בנאדם שמת מקורונה
3. ממליץ לך לפתוח קצת את הראש ולא לשמוע כל היום את הבלבולי מוח על הקורונה
אנונימי
באותו הנושא: