התחברות
הרשמה
אני אמורה להודיע לרכזת שלי אם אני לא הולכת לשירות?
25 בנובמבר 2020, 06:35
שירות לאומי
שירות
גיוס
תפקידים
תשובה אחת
כן לדעתי
פ
פֵלִיקְס
באותו הנושא:
חייבת עזרה נרשמתי לאתר של שלומית שירות לאומי ואני רוצה להתחיל שירות לאומי מה אומרים לרכזת בפלאפון?
הרכזת של השירות לאומי אמרה לי שאני אקבל בשירות כל חודש 1600 שח זה הרבה?
זה בסדר שאיחלתי אתמול לרכזת שירות לאומי שנה טובה בווצאפ והיא לא הגיבה?
תקשיבו אני צריכה להתקשר לרכזת שירות לאומי כדי להתחיל שירות לאומי מה להגיד לה בפלאפון? היא אמרה לי להתקשר כשיש לי את הפטו
מה אתם חושבים על זה שאני הולכת לספר לרכזת שהאקס וחבר שלו מפיצים עליי שמועות?
אני צריכה עזרה בלנסח הודעה לרכזת שירות לאומי לגבי זה שאני רוצה להתחיל שירות לאומי מה לרשום?
אם סיימתי רק מלווה בוקר אני אמורה להודיע למישהו או שפשוט יכולה לנהוג לבד?
רכזת תנאי שירות זה משקית תש או הרכזת שלהן?
אני חולה ורוצה להודיע לבוס שלי בשירות לאומי שאני לא מגיעה מחר
אם אני עובדת בזמן השירות הלאומי בלי להודיע לאף אחד משני הצדדים אפשר לעלות עלי?
מה אני אומרת לרכזת שירות לאומי בפלאפון שאני רוצה להתחיל שירות לאומי?