14 תשובות
אני מרגיש כאילו אתה מתאר אותי עכשיו
אנונימי
כן כן קרה לי גם סעמק למה הוא עשה את זה בטח ישלו ראליזציה התקפי חרדה וניתוק וכל השיט הזה זה עובר בדוק אחי אבל זה גם לטווח הארוך אז תתמוך בו
אנונימי
זה יעבור לו. פשוט לפעמים זה לוקח קצת זמן, מקסימום כמה ימים.
אני בעצמי הייתי אצל פסיכולוג ההשפעה חזקה ברגע שאתה מקבל הצפה רגשית אבל אם הוא קיבל חזק כמו שאני זה ישאר כמה חודשים וגם מצב שזה יוכל לעבור מחר שהוא יקום בבוקר זה
אנונימי
שואל השאלה:
לא אחי הוא הלך לישון כבר וקם אותו דבר . הוא קיבל את זה ממש חזק ועכשיו הוא מתנהג כאילו הוא לא פה .
כן זה ניתוק אחי אני אומר לך מניסיון של מישהו שקיבל את זה חזק וחשבתי על פגיעה עצמית כברגם אם זה ישאר לטווח הארוך תוך שבוע הוא מתרגל להרגשה ויתנהג רגיל פשוט צריך לתמוך בו לא יכלתי לצאת מהמיטה בימים הראשונים כי ההרגשה שיש לו עכשיו זה כאילו הוא בתוך חלום זה מפחיד
אנונימי
שואל השאלה:
פאק אחי זה הזוי. אבל כאילו הוא קיבל את זה חזק יכול להיות . כי הוא לא עישן לפני וזה בטח חירפן לו את המוח . כאילו הוא בתוך עצמו לא פה . אבל זה הזוי אני עישנתי מלא פעמים ירוק ובחיים לא קרה לי משהו קיצוני כזה
אחי, זה קורה לכל מעשן פעם אחת לפחות בחיים חבר שלי עישן 3 שנים רצוף והוא קיבל את זה רק אחר כך ממש חזק והיב לו קשה להתמודד עם זה ואני קיבלתי בפעם השלישית זה תלוי כמה הרגשות שלך חזקים ופגיעים באותו רגע
אנונימי
אם אתה רוצה אחי אפשרי לעבור לפרטי אני אסביר לך קצת שתבין מה הוא חווה כרגע
זה יעבור עד שבוע גג קרה לכמה חברים שלי תסבירי לו את זה שכנראה קיבל התקף חרדה או משהו לא צריך לעשות מזה יותר ממה שזה
ושלא יקח את זה למקום קיצוני וידאיג את ההורים הם יכולים סתם להבין לא נכון ולשים אותו במקום שהוא לא צריך אפילו תחכו קצת
זה התקף פאניקה***
זה איבוד שפיות רגעי
לא חושב שזה איבוד שפיות רגעי וגם אם כן הוא חווה את זה בגלל הדה ריאליזציה שהוא נכנס מהגראס ועם הימים זה ירד לו זה לא משהו שיכול להיתקע זה מוח של בן אדם מה שנשאר זה להוריד לחץ ולחכות לדעתי
כן אחי חוויתי דה ראליזציה כמנ חודשים זה דבר די קשה צריך ללכות