10 תשובות
וואלה חוויתי את זה על בשרי כמה וכמה פעמים חחחחחח
כן
נתנו לי
טוב נו בסדר זה עובר
כן אבל של חינוך ולא בקטע רע
כן וזה היה אני אבל זה היה על משהו גרוע שעשיתי בבית ספר ולא סתם
אנונימי
כן ראיתי אבל זה לא היה כיף לילד
האמת שלא, ואם כן הייתי רואה הייתי חד משמעית הולכת לבן אדם הזה ופשוט מתעצבנת לו על החיים!!! כאילו באיזה זכות ווטפ ולכל אלה שאומרים שזה חינוך- זה לא ממש לא זה סתם גורם להם לשנוא אתכם וזה מזעזע בעיניי
אמא שלי הייתה נותנת לי...
זה היחיד שראיתי.

r. george
נתנו לי כי התנהגתי לא בסדר
כן
חוששני שאני זה שנתנו לו כאפה
זה קרה כשהייתי בן איזה 15
למזלי אני עכשיו בן 19 ואני לא גר איתה יותר
אנונימי