8 תשובות
לא
שימי פס על אנשים סיס
ילדים מושפלים שאין להם חיים מעניינים לי תביצה השמאלית אז לא
יש אפשרות לחסום אנשים מלענות וגם בכלל לחסום שאף אחד לא יוכל לענות לך.
אבל עזבי, אל תייחסי הרוב שם ילדים חסרי חיים.
אבל עזבי, אל תייחסי הרוב שם ילדים חסרי חיים.
בהתחלה גם אני פחדתי אבל למדתי לשים פס
ודווקא לא היו לי תגובות רעות ומלא אנשים דווקא החמיאו לי
פשוט שימי פס ואין סיבה להתייחס לתגובות רעות
ודווקא לא היו לי תגובות רעות ומלא אנשים דווקא החמיאו לי
פשוט שימי פס ואין סיבה להתייחס לתגובות רעות
מקסימום תסגרי את התגובות אבל שימי פס עליהם
שימי עליהם פס אז מקסימום מישהו יגיב שיקפוץ לך תעשי מה שבא לך!
יש אנשים רעים זה בכלל לא קשור למי שאת
יש אנשים רעים זה בכלל לא קשור למי שאת
גם לי זה קרה
פשוט תשימי עליהם זי* ותעשי מה שאת רוצה
פשוט תשימי עליהם זי* ותעשי מה שאת רוצה
אנונימית
באותו הנושא: