6 תשובות
היא כנראה גססה אבל לא מסיבות טבעיות.
רכב שפגע בה או משהו וגרם להתקף.
לא מחזה נעים.
רכב שפגע בה או משהו וגרם להתקף.
לא מחזה נעים.
לא
זה נקרא פרפורים, זה קורה גם לבני אדם
אנונימי
לא. זרימת הדם שלהם נהיית יותר חלשה כשהם גוססים וזה אומר שהפעימות לב שלהם עומדות לעצור ולבסוף.. המוות.
לא נעים לי שצחקתי סליחה
ולא בטח קרה לה משהו
ולא בטח קרה לה משהו
לא
באותו הנושא: