6 תשובות
היא כנראה גססה אבל לא מסיבות טבעיות.
רכב שפגע בה או משהו וגרם להתקף.
לא מחזה נעים.
לא
זה נקרא פרפורים, זה קורה גם לבני אדם
אנונימי
לא. זרימת הדם שלהם נהיית יותר חלשה כשהם גוססים וזה אומר שהפעימות לב שלהם עומדות לעצור ולבסוף.. המוות.
4AM
לא נעים לי שצחקתי סליחה
ולא בטח קרה לה משהו
לא
No?