10 תשובות
לבוא לעולם, כי יש כל כך הרבה דברים שאתם יכולים לעשות בחיים האלה בשביל למצוא אושר, ברור שיהיה קשיים אבל עדיין... (ולי אין אבא)
לבוא כשאין אבא
כשאין אבא מראש , למרות שקצת קשה אפילו קשה מאןד בלי אבא שלי לא הייתי שורדת
לא לבוא בכלל
בלי קשר לאבא
הלוואי שלא הייתי נולד
בלי קשר לאבא
הלוואי שלא הייתי נולד
לבוא בלי אבא
אני אוהב את אבא שלי
אני אוהב את אבא שלי
לא לבוא בכלל
לבא כשאין אבא
בלי אבא מה הוא תרם לי בחיים חוץ מזה שאני נלדתי בגלל הזר*ע שלו
לא לבוא בכלל בלי קשר לאבא
לא לבוא אבל זה סתם כי החיים ח*א לא קשור לאבא שלי
באותו הנושא: