8 תשובות
אהה בפנימייה שלי יש רק מלא חתולים
לא...
כאילו, סביר להניח שחתולי רחוב וכאלה תמיד נכנסים לכול פנימייה, אבל ממש חיות של בפנימייה, מבויתות? לא... ברוב הפנימיות אין
אממ אני חושבת שכן נגיד אצלנו יש כלביה ופינת חי (כמה סוסים חמורים נחשים ונראלי לטאות ארנבים תוכי תרנגולות אוגרים צבים ויש עוד כמה חיות)
לא, רק בכפרי נוער חקלאיים
אנונימית
ממש לא יש גם בפנימיות לא חקלאיות
בפנימייה שלי יש מלא סוסים חמורים וכל מיני כמו גן חיות קטן
-T-
שואל השאלה:
באיזו פנימייה את ?