4 תשובות
נדיר מאוד
בדרך כלל בנים עם פרופיל קרבי ילכו ישר ללוחמה
אלא אם כן הם בנים יחידים
בדרך כלל בנים עם פרופיל קרבי ילכו ישר ללוחמה
אלא אם כן הם בנים יחידים
לא.אלא אם כן בן יחיד
שואל השאלה:
איך קיבלו את זה יש לך מושג?
איך קיבלו את זה יש לך מושג?
אנונימית
כן , מכירה כמה מטייסות שונות , היו בתפקיד תומך או ג'וב
באותו הנושא: