6 תשובות
שואל השאלה:
^כן שמתי לב
אבל איך עושים את זה אנלא מבין מה עושים
לדעתי אתה צריך לרשום בצד שמאל של הטבלה את הפעלים ה"חריגים", ומצד ימין של הטבלה את הפעלים ה"רגילים" על פי הטקסט.
שואל השאלה:
^מה זה אומר חריגים ורגילים
^^^שואל השאלה, כל המילים שמסומנות בטקסט בצהוב הן בעבר. ולדעתי אתה צריך לרשום את הפועל המקורי שלהם.
לדוגמה: brushed -ציחצחתי (בעבר) פועל "חריג"
brush - מצחצח (בהווה)= (פועל מקורי) פועל "רגיל"
אתה ממיין לפי צורות העבר.
regular verb זה פועל שבצורת העבר שלו פשוט הוסיפו ed (לדוגמה: brushed).
irregular verb זה פועל שצורת העבר שלו שונה (לדוגמה: woke).
FML