10 תשובות
לא, אבל אני ממש ממליצה לך ללמוד למה אמא שלי הפסיקה ועכשיו היא תקועה עם אוטבוסים
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני אלמד ברור פשוט אני לא רואה סיבה למהר
אנונימית
ממש לא, כמו שאמרו פה, כל דבר בזמן שלו וכל אחד והקצב שלו.. :) וכשיגיע הזמן ותרצי ותהיי מוכנה, אז תעשי, מתי שבא לך, זאת את ומה שמרגיש לך לנכון זה מה שאת צריכה לעשות :)
אנונימית
לא
יש כאלה שבכלל לא עושים רישיון (דוד שלי למשל) כל אחד מה שהוא רוצה ואיך שהוא מתקדם
לא מביך, תעשי כל דבר בזמן שלך
יאלה לכי ללמוד כבר
זה לא מביך אני רק הוצאתי רישיון בגיל 20
לא מביך בכלל, יש אנשים שלא מספיקים לעשות דברים למרות גילם
אנונימי
יפה שלי מביך