6 תשובות
תתעלמי מהם!
תעשי מה שמרגיש לך כנכון ואל תכנעי ללחץ חברתי שזה יבוא זה יבוא
תעשי מה שמרגיש לך כנכון ואל תכנעי ללחץ חברתי שזה יבוא זה יבוא
מה קשור תאמיני לי עדיף בלי חבר בגיל כזה , תעשי מה שאת אוהבת ואם זה לא קרה עדיין אז לא קרה זה יקרה מתישהו
פשוט לא נכון לא חייב חבר בגיל מסויים כשהיה לך את זמן שלך זה יבוא לא צריך למהר בגלל שאומרים לך
איזה חיים בסרט אל תתייחסי אליהם סתם לחץ חברתי.
כל אחד והזמן שלו- באמת עדיף להיות עם חבר בגיל בוגר יותר לפחות מ-18. הזוגיות בגיל הזה לא כל כך רצינית בדרך כלל כדי להישאר עם מישהו לנצח.
כל אחד והזמן שלו- באמת עדיף להיות עם חבר בגיל בוגר יותר לפחות מ-18. הזוגיות בגיל הזה לא כל כך רצינית בדרך כלל כדי להישאר עם מישהו לנצח.
את רק בת 16 יש לך את כל החיים לפנייך
עזבי אותם אח שלי בן שש עשרה אין לו חברה וגם לא תיהיה לו
*ציטוט שלו*
*ציטוט שלו*
באותו הנושא: