5 תשובות
לא כדאי . פגישה ראשונה וזה. אם רוצים שזה יילך למקום רציני עדיף לחכות
אם בחיים לא ראית אותו אפילו לא בשיחת וידאו או משהו אז לא נראלי
זה ייגמר בזיון אבל
שואל השאלה:
בוידאו ראיתי אותו, יש לי תמונות שלו, דיברנו בטלפון ובהודעות פשוט מעולם לא נפגשנו.. ואנחנו ממתינים עם זה עד שאולי ניפגש במרכז ונסגור חדר ביחד במלון (דייט, פשוט עם לישון ביחד במקום לחזור בלילה לבד כל אחד) . וסקס אני כמעט בטוחה שלא יהיה (אני בתולה ולא נתתי לאף גבר עד עכשיו כי לא הרגשתי שאני מספיק שלמה ורוצה את זה) ככה שהכל שם יהיה תלוי בי. אם אני לא ארצה זה פשוט לא יקרה נקודה עלזה אני לא דואגת. למרות שהוא כן בטוח ינסה וירצה.
אנונימית