10 תשובות
אכן
נארוטוו
שואל השאלה:
סאסקה קון
אורוצ'ימארו המלך!
וואן פיס >>
אני לא מבין מה יש לאהוב באנימה חח
אבל ראיתי
אנונימית
גיראיה הסנים הסוטה
יאפ
וואן פיס לנצח אבל גם נארוטו זה סבבה
כרגע אני באמצע של נארוטו הראשון אז אני ממש בהתחלה (פרק 117 יש לי עוד דרך ארוכהה)
וואן פיס אני ליטרלי מפחדת לראות זה איזה אלף פרקים כמעט לא? על מה יש כבר לעשות אלף פרקים אלוהים?! חחח
אנונימית