5 תשובות
אם את מרגישה לו בטוחה על תעשי את זה בגלל הסיכוי הקטן שלא תצליחי (אני מכיר מישהו שירד את הפול הקטן בהוד השרון (אם את מכירה אותו) והוא נפל ושבר את הלסת וכמה שיניים)
תתחילי מקטן, רמפה קטנה - לא דרופ אין מטורף מגובה כזה.
שואל השאלה:
זאת הרמפה הכי קטנה שיש לנו
היא בכלל לא גבוהה פשוט כשאני עומדת שם זה מרגיש מפחיד
אנונימית
אין לך מה לפחד זה נראה גבוה אבל בתכלס זה קטן עליך ומקסימום תיפלי מה קרה
שואל השאלה:
חח זה הכי לא קשור אבל רק רציתי לומר שקהילת הסקייטרים היא הקהילה הכי מדהימה בעולם ואני אוהבת כל אחד מכם
אנונימית