10 תשובות
מה.
קווין בפער עצום
פער ע צ ו ם.
אמאל'ה
ואני אפילו לא עד כדי כך אוהב את קווין
אבל איך משווים בכלל דבר כזה
אמאלה
אני חולה על שניהם אבל אם חייב להחליט אז קווין
וואן די
וואן די.
אי אפשר להשוות
אנונימית
וואן דיירקשןן פי אלףף!!!
חח את באמת שואלת?
אין מה להשוות את וואן דיירקשן ללהקת קווין כי קווין טובים מהם בכמה וכמה רמות.
השירים שלהם, הקולות המיוחדים שלהם, כל סגנונות המוסיקה שהם שרים, הרגש שהם נותנים למאזינים להרגיש בשירים שלהם.
הכל פשוט מושלם!
ככ וואן דיירקשן!!
קווין יותר טובים.
ברור שקווין
אנונימי