9 תשובות
יש מצב שהיא בהריון
כניראה שהיא בהריון...
או שהיא לא מרגישה טוב
או שפשוט סתם אין לה מצב רוח...
אבל ניראה לי שהכי הגיוני זה שהיא בהריון...
תנשחי בחזרה אל תיהיה פריירית!

תתנהגי כרגיל האמנם תבדקי אותה כל כמה פעם יותר מהנורמה רק בשביל שתיהיה רגוע ולהיות בטוחה שהיא בסדר ddd:
שואל השאלה:
ךפאאק אני מקווה שהיא בהריון ואם כן.
מי רוצה אוגר?
אני, אבל ההורים שלי לא מרשים לי להכניס עוד חייה לבית....
הריון בדיוק שלי הולידה היום אותו דבר קנינו חנות חיות והיא הייתה עם זכרים בכלוב נהיתה שמנה ותקפה יותר זה הריון
שואל השאלה:
כמה זמן נמשך ההריון?
תלוי באוגר
זה נמשך בין שבועיים ל שלוש