15 תשובות
לשים נייר
והרבה
או לבקש מחברה תחבושת
לבקש בת
נייר לא מספיק.
אין לך שום פד בתיק?
לבקש פד ממישהי
שואל השאלה:
וואלה אין לאף אחת מה לעשות
אנונימית
לבקש פד מחברה/מורה
או לשים נייר
או ללכת הביתה
לכי הביתה
תכתבי למורה הודעה ותבקשי ממנה שתביא לך פד
אין לאף חברה???
להרגע דבר ראשון
אם את רוצה תגידי לחברה שאת יודעת שכבר היה לה והיא תרגיע אותך
את יכולה להגיד למורה שאת מרגישה לא טוב ואת רוצה שישחררו אותך
אם לאף אחת אין פד שימי נייר לבנתיים
נכון.. וכמובן פעם הבאה שתמיד יהיה לך פדים או טמפונים בתיק. לכל מקרה שלא יבוא. בהצלחה!
לא כדאי לך לשים נייר זה לא נעים ולא מספיק...
רגע עוד כמה זמן את מסיימת?
אם בקרוב לא אמורה להיות לך סיבה לדאוג
אם לא תלכי הביתה אל תסתכני
כן... כדאי לך