13 תשובות
מאד
כע
אנונימי
כ ן .
זה די של פרחות וזה חרוש מאוד.
עזבי חרוש זה משפט של צאחלות
מאוד מאוד
לא ממי חיים שלמ זה מושלם
חדמש
לא מאמוש הכי נכון שיש
אנונימית
זה עלוב
כפי שאמרו פה, משפט של פרחות וחרוש
מעפן *לדעתי*
מעפן *לדעתי*
שואל השאלה:
למה עלוב?
למה עלוב?
אנונימית
באותו הנושא: