התחברות הרשמה

מה זה ברה ברה? הוא כאילו מנסה להגיד פרה ולא מצליח להגיד את האות פיי? - קישור מצורף

23 בנובמבר 2020, 23:03
מיליםלילהשינהעייפותהירדמות    
תשובה אחת
זה לא שיר בעברית בכלל, זה לא שהוא מנסה להגיד את המילה פרה.
מ
מֵלִיאוֹדַס
באותו הנושא:
אני לא מצליח להגיד comfortable כאילו אני לא כזה מבין איך בדיוק אומרים את זה
מה היא אומרת ב-11:40? היא מנסה להגיד מילה בעברית ולא מצליח לה?
לא מצליח להגיד את זה מהר
אני לא מצליח להגיד נכון אנטביוקה מישו יכול לאיית לי?
אם אני מצליח להגיד 250 מילים בדקה זה רמה של ראפר?
משהו יכול להגיד לי עם הוא מכיר את הסדרה אני לא מצליח להיזכר
למה לאנשים תמיד יהיה מה להגיד על בן אדם שהרבה יותר מצליח מהם?
אני לא מצליח להגיד טוב מילים כמו think thanks three mother
מה אריאנה מנסה להגיד בשיר החדש שלה לא הבנתי?
אם מישהו מקדיש לי את השיר הזה, מה הוא מנסה להגיד לי בעצם?
מה הוא מנסה להגיד לי בזה?