8 תשובות
שואל השאלה:
אבל סרט זה סתם לראות סרט ולא לעשות כלום תכלס, זה לא מעפן וסתם מבוזבז?
אנונימית
לא
לרכל
להכין אוכל
שואל השאלה:
על מה אתם מדברים עם חברים שלכם?
פשוט בקורונה כבר מתכתבים בוואצאפ וכל זה אז אין משהו חדש לספר..
אנונימית
גם לי אין על מה לדבר עם חברה שלי
זה פשוט מביך אני לא יודעת מה לעשות כבר
אנונימית
אנחנו נגיד מרכלים, מדברים על דברים שקשורים לבית ספר (אצלנו חזרו ללמוד רגיל כבר), על סלבים ,על סדרות שכולנו ראינו, מספרים על דברים הזויים/מצחיקים שקרו לנו