8 תשובות
לונדון זה אחלה מקום
לחגוג עם חברים בבית בחצר ומקסימום שנה הבאה בע"ה תטוסי לחול.
מזל טוב!❤
מציע לך לחכות טיפה אחרי הקורונה
מציע לך לחכות טיפה אחרי הקורונה
מזל טוב
ראשית, המון מזל טוב
אני חושבת בחוץ בגינה / אם את לא גרה בקרקע אז לסגור באיזשהו מקום ולהזמין חברות ומשפחה על האש וסלטים וכל מיני...
זה מוגבל מבחינת כמות אפשר נגיד לחלק את זה ליום משפחה ויום חברות כמו שעשו לאחיינית שלי היא בגילך
זה מושלם!!!
ותחכי עם חו"ל בעזרת השם יהיה לך עוד הזדמנויות לא במצב הזה לפחות..
אני חושבת בחוץ בגינה / אם את לא גרה בקרקע אז לסגור באיזשהו מקום ולהזמין חברות ומשפחה על האש וסלטים וכל מיני...
זה מוגבל מבחינת כמות אפשר נגיד לחלק את זה ליום משפחה ויום חברות כמו שעשו לאחיינית שלי היא בגילך
זה מושלם!!!
ותחכי עם חו"ל בעזרת השם יהיה לך עוד הזדמנויות לא במצב הזה לפחות..
לנסוע חוילה עם המשפחה המורחבת ולחגוג שם (עם שינה כמובן)
לוילה
שואל השאלה:
הבעיה שיש לי יום הולדת בינואר...
הבעיה שיש לי יום הולדת בינואר...
באותו הנושא: