6 תשובות
את יכולה להתחיל גם את, למה תמיד הבנים צריכים להתחיל?
אולי הוא לא יודע שאת מאוהבת בו? אולי הוא מחכה לך? אולי הוא מתבייש.
למה את מחכה שהוא יתחיל איתך? תתחילי את איתו
למה את לא מתחילה איתו?
למה שלא תיזמי?
שואל השאלה:
אני ממש מתביישת להתחיל איתו..
ואיך אני יודעת שהוא מאוהב בי?
יש לנו מבטים כאילו אנחנו כל הזמן מסתכלים אחד על השני
אנונימית