5 תשובות
שאני בן אדם טוב
בעיקר מחמאות על האופי, פחות על היופי. :)
ואי לא יודעת זה משמח ומחמם את הלב כל מחמאה שיאומרו לי אין לי דרישות מסוימות רק שתהיה מחמאה אמיתית וכנה
שיגידו לי שאני נראת טוב
שאני לא כונפה
סתם,
ליטרלי כל מחמאה