16 תשובות
לא יהרוג אותך.
שואל השאלה:
מה אפשר לעשות אבל
אנונימי
ממש לא...אני אוכל לפעמים עוד 500 קלוריות ביום ואני שמח שזה לא 1000 חח...
שואל השאלה:
לא הבנתי
אנונימי
שואל השאלה:
אהה
אנונימי
כן, כי אתה לא אכלת מספיק ו100 קלוריות זה כלום וזה מסוכן לבריאות שלך
שואל השאלה:
אני יכול לעשות ספורט כדאי להוריד מחר אולי
אנונימי
אם את מרגישה שאכלת יותר מידי אז את יכולה לעשות ספורט.
תכלס אבל זה לא סוף העולם ולא נורא אם פעם ב חרגת.
אגב, אם את אוכלת 1200 קלוריות תפסיקי ותאכלי לפחות 1500
שואל השאלה:
אכלתי 1300 ולא סיימתי לאכול
אנונימי
שואל השאלה:
1500 זה מלא אבל
אנונימי
כעיקרון צריך להתאים את כמות הקלוריות לכמות הספורט שאתה עושה, אז תעשה ספורט וזה יצמטמם
(דרך אגב שינויים קטנים במספר הקלוריות זה בסדר גמור)
שואל השאלה:
עשיתי אימון היום
אנונימי
1500 זה כמה שצריך לאכול כדי לרדת במשקל מינימום.
1200 קלוריות זה כמות שמספיקה לתינוקות.
את יכולה תמיד לבדוק אבל כמה את צריכה לאכול ואני בטוחה שזה לא יתן לך פחות מ1500. תשלבי עם זה ספורט.
שואל השאלה:
בדקתי..
יצא 1400 ואני רוצה להשאר במשקל הזה
אנונימי
לזה צריך להוסיף גם את מה שאת שורפת על פעולות יומיומיות ואת הספורט שאת עושה.
עוד פעם אני לא מבינה בזה אז כדאי שתקראי הרבה. בכל מקרה לא לאכול 1200
שואל השאלה:
אכלתי פעם..אני מנסה להעלות באמת
אנונימי