התחברות
הרשמה
אנשים שעיקרו את החתולים שלהם או מבינים בזה כנסו בבקשה
אימא שלי רוצה לעקר את החתולה שלי ואני לא רוצה כי אני לא רוצה שהיא תשתנה איכשהו.
אנשים שעיקרו את החתולים שלהם:
ראיתם שינוי ניכר בהם? בשמחת חיים או בהתנהגות?
אנשים שמבינים בזה:
איך זה משפיע? מה ''התופעות לוואי'' כביכול?
23 בנובמבר 2020, 16:18
עצות
חתולים
שאלה
חתול
חוות דעת
תשובה אחת
הדבר היהחיד שמשתנה זה שהיא לא משתגעת בתקופת החיזור. אני מניח שהיא גם טיפה נרגעת בכללי.
ב
בעל ספינקס
באותו הנושא:
רק אותי זה ממש משמח שהמון אנשים (בעיקר ילדים) מוציאים קערות מים לבחוץ לחיות (חתולים,ציפורים)?
יש אנשים שיוצאים עם החתול שלהם החוצה?
מה אתם חושבים על אנשים שמטיילים עם החתולים שלהם ברצועה כמו כלבים?
אם מביאים לכלבה שעיקרו לא מזמן גור חתולים יונק(ישלה אינסטינקט אימהי)היא תפיק חלב?
החתולים עושים את הצרכים שלהם בארגז החול?
מה אתם חושבים על אנשים שהתמונה שלהם בזום זה החתול שלהם?
יש כאן אנשים שקוראים לכלב שלהם "חומי" או לחתולה שלהם "מיצי"?
יש לי חברה שממש משתנה כשהיא ליד אנשים שהן לא החברות הקרובות שלה ובעיקר ליד בנים
כמה אנשים מפגרים אם הם קוראים לחתול שלהם רקסי??
מה אתם חושבים על אנשים שחוגגים ליום הולדת לחתולים שלהם, עם עוגה, נרות אורחים והכל?
אנשים שאימצו חתול מהרחוב או אימצו חתול בכללי - יש לי כמה שאלות ואני צריכה עזרה.