14 תשובות
יש כאלה שכואב יש כאלה שפחןת
זה תלוי בבנות בתכלס
זה לא כאב זה כזה תחושה כיאלו מביאים לך אגרוף חזק לבטן אז יש תתחושה אחריי כזה של לא נעים
ככה לפחות לי מכירנ כאלב שלא כואס בכלל ומכירה כאלה שבוכות ולוקחות כדורים
ככה לפחות לי מכירנ כאלב שלא כואס בכלל ומכירה כאלה שבוכות ולוקחות כדורים
יש כאלה שכואב להן, הן לא סתם לוקחות כדורים
אבל אצלי אישית אני בכלל לא מרגישה אותו. זה משתנה.
אבל אצלי אישית אני בכלל לא מרגישה אותו. זה משתנה.
זה משתנה
אני נגיד התעלפתי פעם אחרונה שקיבלתי מחזור
סובלת מכאבים נוראיים
יש לי חברןת שלא מרגישות טיפת כאב
אז זה משתנה
סובלת מכאבים נוראיים
יש לי חברןת שלא מרגישות טיפת כאב
אז זה משתנה
זה תלוי אצל מי למשל אני לא יכולה לזוז ויש לי כאבי גב ובטן ואני מרגישה כאילו כל הגוף שלי חלש וכואב לי בכל מקום לעומת אבל למשל חברה שלי כאילו אין לה כלום זה תלוי
יש כאלה שסובלות יותר ויש כאלה שסובלות פחות
בתור אחת שיש לה כמות גדולה
והולכת לבידקות ובתי חולים בגלל זה
כן זה כן
והולכת לבידקות ובתי חולים בגלל זה
כן זה כן
אנונימית
שואל השאלה:
מסקרן
מסקרן
שואל השאלה:
הייתי רוצה לחטוף מחזור פעם אחת ולראות את מד הכאב אבל תאמינו לי שזה לא יותר כואב מבעיטה לביצים
הייתי רוצה לחטוף מחזור פעם אחת ולראות את מד הכאב אבל תאמינו לי שזה לא יותר כואב מבעיטה לביצים
שואל השאלה:
בעיטה לביצים זה הרגשה כואבת כל כך
בעיטה לביצים זה הרגשה כואבת כל כך
מחזור זה ממש סבל
אני ממש סובלת מזה
ולא לא היית רוצה לקבל את זה
אני ממש סובלת מזה
ולא לא היית רוצה לקבל את זה
אנונימית
תלוי מי שואל וכן זה כואב בטירוף אני סובלתת
אנונימית
באותו הנושא: