9 תשובות
כי אני פדלאה ולא באלי.
אין לי מספיק מוטיבציה.
מראה חיצוני
עוד אין סיבה כזו
להיות בכושר, הכנה לצבא, להוכיח לעצמי שאני מסוגלת ועניין של ביטחון עצמי.
כי זה כיף
אני אוהבת את זה
כי אני אוהבת את זה ומאמינה שאגיע עם זה רחוק