12 תשובות
תיפגשי איתו ודברי איתו, או שיצא מזה דבר נפלא או שהוא הפסיד מישהי שבאמת אכפת לה ממנו. בכל מקרה את לא מפסידה פה כלום
בהצלחה
בהצלחה
שואל השאלה:
טוב שלחתי לו הודעה של : "היי, מה אתה עושה עכשיו"
טוב שלחתי לו הודעה של : "היי, מה אתה עושה עכשיו"
אנונימית
יאלללההה בהצלחה
יאחלה בהצלחה!
תעדכני חח
תעדכני חח
בהצלחהה תעדכני גם אותיי!
שואל השאלה:
הוא אמר שהוא עכשיו עסוק והוא ידבר איתי כשהוא יתפנה
הוא אמר שהוא עכשיו עסוק והוא ידבר איתי כשהוא יתפנה
אנונימית
*מגיב כדי לקבל התראה*
^אתה יודע שאתה יכול להפעיל תהתראות מבלי לכתוב תשובה כן?
^ אני לא בקיא במיוחד.
שואל השאלה:
אז הוא דחה אותי
אז הוא דחה אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני בסדר כי אמרתי את זה מהר לפני שנוצרו רגשות אמיתיים וחזקים
אבל אני בסדר כי אמרתי את זה מהר לפני שנוצרו רגשות אמיתיים וחזקים
אנונימית
לא נורא נסיכה, את עשית את שלך ויצאת אמיצה מאוד בזה שסיפרת לו כל הכבוד! אם לא הלך סימן שזה לא האחד אל תתבאסי, תשאירי חיוך על הפנים ותהני מהחיים. אם את צריכה לפרוק תשלחי הודעה בפרטי ❤
באותו הנושא: