6 תשובות
רעיון ממש יפה לדעתי, אבל הביצוע פחות..
בכללי אתה צודק וזה סוג של כיף שילדים צופים בה ולומדים ממנה מסרים חינוכיים.
אני אישית לא אהבתי . יכלו להביא שחקנים יותר אנונימים אולי. בכללי אני יותר התחברתי לבת השוטר . אבל זו דעתי
משחק על הפנים
אבל הרעיון והמסרים חשובים ויפים
שואל השאלה:
מה
באמת שזאת אחלה סדרה
סדרה מושלמת שיש מאחוריה מסר כל כך חשוב
עלילה נחמדה, שחקנים פח.