4 תשובות
זה לא "באשמת הבית ספר", יכלת ללכת לקחת את הדברים לפני או אחרי השיעור או להודיע למורה לפני שאת לא תהי בשיעור
כל מה שנותר לך לעשות עכשיו זה לשלוח הודעה למחנך/ת ולבקש מהם שיצדיקו לך את זה
כל מה שנותר לך לעשות עכשיו זה לשלוח הודעה למחנך/ת ולבקש מהם שיצדיקו לך את זה
נו ואמרת למורה על זה לפני?
כדאי לך לפנות אל המחנך ולשאול אותו אם אפשר שהחיסור הזה ימחק כי זה לא מוצדק ותסבירי לו למה זה לא מוצדק
כדאי לך לפנות אל המחנך ולשאול אותו אם אפשר שהחיסור הזה ימחק כי זה לא מוצדק ותסבירי לו למה זה לא מוצדק
שואל השאלה:
כן רשמתי לה
כן רשמתי לה
שואל השאלה:
^ אני לא יכולתי כי אני במועצת תלמידים ונתנו לנו טווח שעות קצר מאוד להגיע לבית הספר- לא יכולתי להפסיד ממועצת תלמידים כי זה פגישה עם מישהי שאחראית על המחוז, אז הייתי צריכה לצאת מהשיעור.
^ אני לא יכולתי כי אני במועצת תלמידים ונתנו לנו טווח שעות קצר מאוד להגיע לבית הספר- לא יכולתי להפסיד ממועצת תלמידים כי זה פגישה עם מישהי שאחראית על המחוז, אז הייתי צריכה לצאת מהשיעור.
באותו הנושא: