3 תשובות
אם אתה לא יכול להתאפק תחרבן בבית ספר.
לבעיות קשות יש פתרונות קשים.
4AM
חרבן איפה שבא לך אחי, עדיף לך להוציא את זה עכשיו.
לך תחרבן בבית